OM DU HAR ETT ÄPPLE VILL DU DELA DEN MED MIG, I EN ÄPPEL MELODI .. ELLER TAR DU HELA SJÄLV VAAAAAAAA?!

hej. älskar DAGEN älskar att sola skinner älskar att jag är smart o vill ha bruna ben de e därför jag sitter inne vid datan o bloggar för att bli tholanders gud på att blogga, ligger redan förre marre ped å att blogga. älskaar med att JÄMT NÄR JAG SKRIVER PÅ DEN HÄR SKETNA DATAN SÅ MÅSTE JAG SKRIVA OM .. FÖR ATT ALLT KOMMER BORT VAAAAAAAAAAAFAAAAAAAAAAN!
men ja .. nu skare nog fungera annars skiter jag i att blogga.
har ett motto att jag ska ta dagen som den kommer, om det är en sola skinner dag aa då äre ju det om sola icke skinner ska man vara hemme & skolka bort hela dagen. aawee ganska gött. så att......
snackar med freddi på msn nurå.. o va ute nyss med marika o gled omkring ska säga till marre att hon ska blogga mer vafan.. trodde ja skulle vara den som får höra att jag ska blogga mer , men ickeee... det är ju hon tror jag ska komma te skolan imorgon för det är ju np i matte .. så det kommer ju gå sket. men ae måste väl göra det ialf !!!!!!!!!!!!!
men aaa nu ska jag dra miger. men aa tack för att du blogga så vi har något kul att läsa ange ', amen varsegood gör det kanske igen någon gång heheheheöeö-. tjarå!
;ange
vadå snygg när jag gick i sjuan ? steek redan dåju!
alltså ah bilder på mig för att ni ska typ se hur snuggger jag e :D
ÖRNEDALS TRAFIKSKOLA TJENA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0