8 maj 13:57

hallo. nu bloggar ja igen då! för att jag inte har så mycket bättre för mig, ska kolla på en fotbollsmatch med ida sen mycket snack& lite tittande kan jag tro men ah vad gör man inte ;)! kom hem från lovisa för ett tag sen ah har sovit hos henne då, vad vi gjorde? aa lite allt möjligt gick till marby o chilla base riktigt najs vare :) aaa sen vid tolv eller nått drog vi hem till henne och aa minns inte så mycket ialf.
btw, pallar verkligen inte skolan längre det går piss allt , ligger efter som fan & har ingen lust eller ork att plugga ifat så aa kommer inte komma in på något skola sen men ae .. det tar jag då! nu ska jag lyssna på musik och messaaa ida ha det bra så kanske jag bloggar senare ikväll efter matchen om jag orkar. hejhej :)
;ange
min fina vän lovisa & jag i marby, kärlek till henne och platsen.  FET PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0