15 maj 20:15.

tja.vet inte varför jag ens bloggar på den här jävla sketna bloggen när det bara är jag som bloggar ; dett sägeer jag till blandannat ida, agnes förlåt för att jag inte blogga på våran blogg vi hade , jag förstår att ni blev trötta på att jag inte blogga, shit nu vet jag hur det känns trodde verkligen att jag skulle vara den som inte blogga , men nu är det marika och hon sitter vid datan dubbelt så mycke mer än vad jag gör, fattar inte? .. tyckte förut att det var svårt att komma på vad man ska skriva. men inte nu, det bara rinner på typ men ae venne.. denna helg har jag bara vart hemma liksom fattar inte ? det har varit .. skönt , har inte vart hemma en hel helg på jätte länge och jag känner att jag saknar fredda, ida & alla mina andra vänner jätte mycket :( .. men jag får ju träffa dom imorgon och nästa helg ska jag verkligen göra något kul ska hänga med ida in till stan på en fest.. det ska bli kul hoppas jag ilaf (: någon sa till mig att vi är lediga på onsdag. najsju !
lyssnar på erikhassle, hmm känner mig lite nördig för brukar jag lyssna på han? nej.. tycker vanligtvis inte om sån musik men nu tycker jag hahah det är bra , läskigt ju.. ska duscha snart har inte duschat sen i fredags ;s hehehehehe
men aaa vad mer kan jag skriva. har liksom inte så många roliga bilder att lägga upp för att min dator är sönder :(
hehhe fick nyss ett mess från marika och fråga vart jag var, men nej nu vet jag vad jag ska göra. jag ska gå ut och gå med mamma och marika och snacka med dom tror jag hoppas bara dom vill ! ;)
shit långt inlägg det vart, men aa det är ju kul som sagt att jag vet vad jag ska skriva, men a nu ska jag gå ut då!
kan blogga imorgon när jag kommer hem från skolan och berätta om skoldagen..
ha det bra så länge hejhej :)
;ange !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0