11 maj. DET SKA VA GÖTT O LEVA ANNARS KAN DET KVITTA FINT ATT LEVA ANNARS KAN DET KVITTA GÖTT O LEVA SPRING INTE RUNT OCH VEVA DÅ SABBAR DU DET HELA DET SKA VA GÖTT GÖTT GÖTT O LEVA!

tjena, blir ett kort inlägg idag för att jag är med fredrica & eddie , o jag tror dom vill att jag ska vara sociala med dom.. idag ialf åkte jag till skolan efterskolan drog jag hem oså.. sen kom fredda och hämta mig vi drog till kättinge och va med nicke och rasse vi åkte till kiosken och köpte cola sen åkte vi till kättinge igen ochilla , efter ett ttag drog dom hem och vi åkte hem till fredrica och va med hennes kusin thilde, vi hoppade studsmatta med henne och när jag och fredrica skulle gå hem till fredda vart hon sur för att vi lämna henne hehe.. ialf ringde eddan och fråga om vi fick åka till honom, men det fick vi inte, vi drog till han ialf hehe satt uppe på ett berg och snacka lite sen kom min pappa och hämta mig och skjutsa mig till fredda hämta mina grejer sen drog ja eddan och fredda hem till mig och a nu sitter vi här. dom ska sova hos mig ovi ska väl mysa hela natten ;) .. nu ialf ska jag ner och borsta tänderna och snacka med eddan som är fast klistrad i sin telefon så han har någon rolig att snacka med . hare gött så länge. :)
;ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0